Selamat Datang - Welcome - Ahlan Wasahlan

Assalamualaikum
Dengan Nama Allah Yang maha Pemurah Lagi Maha Mengasihi

Selamat Datang Kepada Pelawat Yang Melawati LamanBlog
ilovemanggis.blogspot.com
Blog Untuk Berkongsi Kebaikan Khasiat Jus Manggis Disamping Menjana Pendapatan Sampingan Yang Lumayan!!

Ahad, 28 Mac 2010

Testimoni 3 : Aishah Azit, Tanjung Karang "Chikugunya, kencing Manis & Darah Tinggi"


Pada 18 Mac 2009, saya telah dimasukkan ke hospital selama 6 hari kerana disyaki menghidap demam Chikugunya. Selama saya berada di hospital, keadaan saya amat kritikal sehingga menyebabkan buah pinggang saya tidak berfungsi. Saya juga penghidap kencing manis dan darah tinggi. Setelah saya keluar dari hospital, saya diperkenalkan produk Shamelin Mangostyn Juice ini oleh seorang saudara saya.

Hasilnya, setelah saya minum jus ini pada hari pertama, saya rasa badan saya lebih bertenaga dan ringan. Saya terus mengamalkan minum jus ini sehingga pada suatu hari saya membuat pemeriksaan doktor dan saya terperanjat tahap darah & gula dalam badan saya menurun. Jumlah ubat yang saya ambil juga berkurangan.

Hebat sungguh Shamelin Mangostyn Juice ini!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan